Monday, May 12, 2008

Tanda-tanda anda menghadapi masalah..... ......... ... MENTAL? (Syndromes Of Stress )

Pertama: Anda sentiasa menghadapi masalah untuk bangun tidur..

Kedua: Tengkuk anda sentiasa merasa sakit dan susah untuk memusingkan kepala..

Ketiga: Rambut anda sentiasa kusut masai setelah mandi dan menggunakan syampu terbaik....

Keempat: Kepala anda sentiasa merasa pening dan seperti berada di awang-awangan.

Kelima: Berat badan anda terus meningkat dengan mendadak walau pun telah berusaha keras untuk mengurangkan berat......

Keenam: Anda sentiasa merasa letih yang amat sangat dan sentiasa mengeliat...

Ketujuh: Anda sentiasa merasa fikiran terlalu sempit.

Kelapan: Anda sentiasa merasa diri anda terlalu kecil dan selalu dipermainkan.

Kesembilan: Boss sentiasa marah dengan anda...

Kesepuluh: Anda sentiasa basah kuyup ketika keluar makan tengahari walaupun berpayung

Kesebelas: Anda sentiasa dan selalu merasa penat yang amat sangat

Keduabelas: Anda sentiasa merasa diri tersepit

Ketigabelas: Anda sentiasa merasa kehadiran tetamu asing

Keempatbelas: Anda sentiasa merasa seperti hendak demam dan selsema serta kepala merasa panas.

Kelimabelas dan akhir:

ANDA SENTIASA MERASA...... .. KESEORANGAN DAN MERASA AMAT TAKUT....... ..... SEPERTI ADA SESEORANG BERADA DI DALAM RUMAH....... ......... ......... .HE...HE. .....HE... ..

11 comments:

KiMiE said...

hehe..nampaknya kiter tak menghadapi masalah mental..Yess!!~

King said...

ada lagi satu:

bila anda merasakan yg hidup anda kosong tanpa King disisi...

King said...

silap laa...
bila anda merasakan yg hidup anda sempurna tanpa King disisi.

(tolong delete yg atas) TQ

KiMiE said...

ngahahaha
king kantoi..yearghh!!~

Shaxx said...

ohhh.... baru saya tau....

saudagar gaRAM.. said...

Gua akan rasa macam ada masalah..

...bila gua ada masalah.




tapi,tetap..
gua senyum.


hahahahhaaaa.....

menteil said...

adeh..
byk guna kene mengena ngan aku nie,,

---> kelat said...

hahaha... ko mmg mental la menteil... muahahaha...

ada masa... penah gaks rasa stress tahap radang emosi... it depends... caner mau atasi masalah nih ek??? ada obatttt??? cepat2 ya... nanti ade yg kesawanan... ekekekeke...

menteil said...

ceh!!
ko mengutuk aku di blog orang lain..
dish2!!

haniey_shukor said...

wow!
banyaknyer yg ader bersangkut ngan diriku...
hurmmm perlukah aku berjumpa dengan pakar therapy ?
;]

azlina's said...

hehehe haniey...tak lah teruk sangat tu sampai nak kena jumpa pakar ;)